30 października 2020

Cierpisz z powodu nagłego bólu zęba? Jesteś w trakcie leczenia ortodontycznego lub endodontycznego? Czekasz na założenie korony? Złamał Ci się ząb? Medicover Stomatologia wspiera pacjentów w ich potrzebach dentystycznych. Sieć, jako pierwsza w Polsce, wprowadza system telekonsultacji „eDentysta” i udostępnia przewodnik Q&A dla pacjentów.

W związku z koronawirusem centra dentystyczne przyjmują pacjentów przede wszystkich w sytuacjach pilnych, w trybie dyżurów. Epidemiolodzy odradzają leczenie stomatologiczne ze względu na ryzyko przenoszenia się SARS-CoV-2.

W tej szczególnej sytuacji pacjenci poszukują informacji o tym, gdzie mogą otrzymać pomoc stomatologiczną w nagłych wypadkach, jakie przypadki wymagają natychmiastowej pomocy, a także, jak realizować swój plan leczenia w tych okolicznościach.

W trosce o pacjentów Medicover Stomatologia wprowadza usługę „eDentysta” oraz listę Q&A. To najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami przygotowanymi przez profesjonalny zespół specjalistów z zakresu m.in. stomatologii zachowawczej, implantologii, protetyki, ortodoncji czy stomatologii dziecięcej.

Pacjenci dowiedzą się z niego, które przypadki wymagają niezwłocznej konsultacji oraz kiedy wizytę bezpieczniej i bez szkody dla zdrowia lepiej odroczyć. eDentysta – pytania i odpowiedzi dostępne są na stronie internetowej pod adresem.

Stomatologia w Medicover jest dostępna dla pacjentów zarówno w ramach abonamentów medycznych, jak i na zasadzie płatności za pojedyncze usługi. Centra Medicover Stomatologia zlokalizowane są w największych miastach na terenie całej Polski. Dyżury stomatologiczne pełnią następujące gabinety.

Pin It on Pinterest

Share This