21 października 2020

 

Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych ma przyjemność zaprosić wszystkie młode duchem seniorki i seniorów do wzięcia udziału w Akademii Liderów 60+ II edycja!

Pod opieką doświadczonych trenerów 30 osób nauczy się jak przygotować i przeprowadzić własny projekt społeczny, jak być liderką/liderem w grupie i gdzie szukać wsparcia dla realizacji swoich pomysłów. Projekty uczestników i uczestniczek Akademii, przygotowane podczas szkolenia, wezmą udział w konkursie, w którym nagrodami będzie sfinansowanie co najmniej 10 Państwa projektów kwotą do wysokości 3000 zł! (nie są to nagrody finansowe, tylko rzeczowe – FISE kupi materiały i usługi potrzebne do zrealizowania Państwa projektów. Nagrody nie będzie można przeznaczyć na wynagrodzenie autorki /autora projektu). Przez czas realizacji projektów będą Państwa wspierać doświadczeni mentorzy, którzy pomogą pokonać trudności i będą służyć radą przy podejmowaniu decyzji.

Spotkanie inauguracyjne: 16.11.2018 r. w godz. 10.00-13.00
Miejsce: Warsztat Warszawski, pl. Konstytucji 4, I piętro 

Terminy spotkań szkoleniowych dla I grupy: 26.-30.11, 3-5.12 oraz 1213.12.2018r. w godz. 9.30-13.30 (11 dni po 4h, łącznie 44h) Uwaga: aby ukończyć kurs i móc starać się o dofinansowanie mikro-projektów, należy wziąć udział w całym cyklu szkoleniowym!

Liczba osób w grupie: 15 Miejsce: Warsztat Warszawski, pl. Konstytucji 4, I piętro Udział w szkoleniu jest bezpłatny, Organizatorzy zapewniają materiały szkoleniowe oraz poczęstunek w trakcie szkolenia.

Jeśli masz powyżej 60 lat i chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w projekcie, wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny pod poniższym adresem:
https://link.do/EoX6u

Jeśli masz pytania lub wolałabyś/wolałbyś wypełnić formularz w wersji papierowej, napisz na adres: Pamela Leończyk pleonczyk@fise.org.pl lub zadzwoń pod nr 22 62 201 91. Państwa projekty będą oceniane przez komisję, która wybierze najciekawsze z nich. W pierwszej kolejności rozpatrzymy pomysły na projekt tych osób, które zgłoszą się wraz z wybranym wcześniej partnerem (np. dom sąsiedzki, biblioteka, organizacja pozarządowa lub inne miejsce, w którym będziecie Państwo realizować swój projekt).

Rekrutacja trwa do  16.11.2018 r. W dniu 20.11.2018 r. otrzymają Państwo informację, kto zakwalifikował się na szkolenie przygotowujące do realizacji projektów. Czas na  realizację Państwa projektów: koniec października 2019.

Organizatorem projektu „Akademia Liderów 60+ II edycja”  jest Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych we współpracy z Biurem Pomocy i Projektów Społecznych i Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu miasta st. Warszawy. Projekt „Akademia Liderów 60+ II edycja” jest finansowany ze środków Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy

źródło: http://senioralna.um.warszawa.pl

Pin It on Pinterest

Share This