Wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjna „Współczesny senior. Zdrowie i styl życia”
W kolejnej kampanii edukacyjnej, The Point skupia się na seniorach, ich najczęstszych dolegliwościach, ale i profilaktyce i leczeniu chorób charakterystycznych dla osób starszych.
Eksperci przybliżyli także wyzwania, jakie wciąż stoją przed geriatrią i samymi seniorami. Dzięki zaangażowaniu w kampanię p. Wirginii Szmyt, DJ Wiki, najstarszej didżejki w Polsce organizatorzy udowodniają, że starość może być także kolorowa, charyzmatyczna i pełna energii.
Całość ukazała się 23 listopada w prasie, jako tematyczny dodatek specjalny w Gazecie Wyborczej, w wersji online na wpunktozdrowiu.pl oraz wielu portalach i wydarzeniach podejmujących tematykę zdrowia i życia seniorów. Kliknij tutaj i pobierz dodatek >>>
Partnerami merytorycznymi projektu zostali: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne oraz Polskie Towarzystwo Badania Bólu. W gronie Partnerów Kampanii jest też Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.
W kampanii poruszone zostały zagadnienia związane z bólem, starością, problemami z trawieniem, problemami ze strony układu krążenia, zaćmą oraz prostatą.
Więcej na www.wpunktozdrowiu.pl