29 października 2020

Marka Lipton rozpoczyna akcję #razmewbluemonday. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem samotności, który w technologicznie zaawansowanym świecie przybrał na sile. W samym sercu stolicy przygotowano niezwykłe widowisko multimedialne. Data rozpoczęcia akcji przypada na „Blue Monday” czyli najbardziej przygnębiający dzień w roku.

Samotność to problem, z którym boryka się coraz więcej osób. W Polsce dotyka on aż 43% ludzi. Pomimo zaawansowanych środków komunikacji i łatwości z jaką możemy z nich korzystać, szacuje się, że od lat 80. ubiegłego wieku zjawisko samotności podwoiło się. Jednymi z przyczyn są: lęk przed osądem w kwestiach społecznych oraz brak czasu ze względu na wyzwania stawiane przez współczesność.

Marka Lipton za sprawą akcji #razemwbluemonday, chce zachęcić ludzi do budowania autentycznych relacji. Aż 82% Polaków przyznaje, że prawdziwe relacje sprawiają, że czujemy się lepiej1. Natomiast 68% twierdzi, że powierzchowna rozmowa to bariera w budowaniu więzi międzyludzkich1. Te autentyczne natomiast powstają zwykle podczas prawdziwej rozmowy. Aż 82% Polaków przyznaje, że spotkanie przy herbacie pozwala zwalczać poczucie samotności. Badania potwierdzają, że już kwadrans autentycznej rozmowy dziennie może zmniejszać poczucie samotności!

W okolicach wejścia do dworca Warszawa Śródmieście marka Lipton przygotowała widowisko multimedialne. Ma ono zwrócić uwagę na skalę problemu oraz pokazać, jak w łatwy, naturalny sposób i niewielkim nakładem czasu można znacząco pogłębić relacje. Akcja oparta jest na historii dwóch syren, tęskniących za bliskimi relacjami w szybkim świecie przepełnionych powierzchownymi relacjami. W tym celu organizatorzy zainstalują dwie imponujące lodowe rzeźby przedstawiające syreny. Swoją historią nawiązują do tych z legend o warszawskiej i kopenhaskiej, które rozłączone żyją dziś w samotności. Dodatkowo widowisko uzupełnione zostanie filmem, ukazującym skalę problemu samotności. Podczas imprezy jej uczestnicy będą mogli odbyć swój własny kwadrans prawdziwej rozmowy z kimś bliskim w specjalnie do tego przygotowanej Strefie Liptona. Przy darmowej gorącej herbacie Lipton.

Marka Lipton decydując się na stworzenie akcji #razemwbluemonday, chce zainspirować ludzi do zacieśnienia relacji, ale również rzucić światło na globalny problem ukrytej samotności. Wystarczy kwadrans autentycznej rozmowy dziennie, aby pogłębić relacje z bliskimi, zniwelować, a nawet zapobiec poczuciu samotności.3 Dlatego marka Lipton chce zaprosić wszystkich do autentycznych rozmów przy herbacie by tworzyć prawdziwe relacje i żyć szczęśliwiej.

  • Widowisko multimedialne marki Lipton będzie miało miejsce w okolicach wejść do Dworca PKP Warszawa Śródmieście w dniu 20 stycznia 2020 r. Impreza rozpocznie się o godzinie 17:30, pierwszy pokaz ruszy o 17:45, następny o18:45. Ostatnie widowisko odbędzie się o godz. 19:45.

Pin It on Pinterest

Share This